Sunday, February 1, 2009

kenapa termenung panjang.,,jom buat duit

..kenapa termenung panjang....tak ada duit.....hutang banyak....nak belajar tapi tak ada duit....semuanya pasal duit,,,,,,,,mari buat duit....saya ada cara....jangan biarkan diri anda fikir pasal duit je ,,,lawak ke?????????????? tak lah....jangan jadi golongan yang belagak ada duit tp poket kosong,,,,jangan belagak ada duit tp masa tak ada,,,,sampai ank bini pun tak dihiraukan....saya bukan cakap kosong,,,saya memang buat duit hari hari ,,,,takut kena tipu ke,,,,,,biarlah awak tipu diri sendiri yang belagak ada duit....nak berjaya ikut nasihat orang berjaya,,,nak gagal ikut cakap orang gagal.....oklah....kalu bill gate dalam masa 4 saat dpt 1 billion.....awak?????? 4 sen pun tak dapat......orang yang gagal adalah orang yang gagal mencuba...saya tak paksa orang yang belagak ada duit tp poket kosng.....biar awak berada di takuk lam.....kalu berani cubalah,,,,kalu nak kaya cubalah,,,kalu nak bayar hutang,,,cubalah...itu nasihat saya....pendapatan dalam 20 hingga 143 ribu sebulan.....awak kata tunggu saya kaya dulu,,,,memang pun saya nak kaya,,,tunggu saya buat,,,memang pun saya buat,,,awak???? cakap kosong je ke....... budak ipta dalam masa 2 bulan dapat pakai bmw sebijik......jaga,,,,boleh jd jutawan dalam masa setaun...biznes ni ikut cakap awak sendiri,,,,nak lambat ke nak cepat ,,,2 je....detail pasal bizness awak leh conteks saya sendiri kat no ni 0135778007.,,,,,takut kena tipu,,,saya leh bg ic copy..lesen bizness, sistem bizness dan sebagainya...nak kaya cepat2 hubungi saya...tak nak...biarlah kat takuk lama....pas kat orang lain berita ni

No comments:

Post a Comment